Mededeling - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van pambouwman - WaarBenJij.nu Mededeling - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van pambouwman - WaarBenJij.nu

Mededeling

Door: Pam

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2018 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi allemaal,
Het is echt heel lekker weer hier, ik heb het echt geweldig naar mijn zin. De dagen zijn vol maar echt tof. Ik wilde even mededelen dat ik waarschijnlijk mijn hele logboek pas upload als ik thuis ben. Dit omdat we hier geen wifi hebben, alleen in het internetcafe waar ik nu zit, en de dagen zijn helemaal volgepland. Hopelijk missen jullie mij niet te veel ;).

Groetjes en tot eind deze week!!!
xx Pam

  • 19 Februari 2018 - 12:50

    Rob Bouwman:

    Hallo Pam, klinkt goed allemaal, en tuurlijk missen we je hier. Geniet er van en tot zaterdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2018

Zondag 11 februari 2018

19 Februari 2018

Mededeling

19 Februari 2018

Vrijdag 9 februari/zaterdag 10 februari 2018

04 September 2017

Introductiepagina Zuid-Afrika

Actief sinds 04 Sept. 2017
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 2881

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: